Gruppeundervisning i trommer

Sammenspil, kor og teori

Er du instrumentalelev i musikskolen, kan du gå gratis til sammenspil. Det er også gratis for dig og alle andre at synge i musikskolens kor.

Kor er for alle, der er glade for at synge og kan lide at have det sjovt sammen med andre. Musikskolen bestræber sig på at lade korene indgå i skolernes liv.

Vi betragter sammenspil som en meget væsentlig del af Musikskolens tilbud og opfordrer så mange elever som muligt til at deltage. Hovedformålet med sammenspil er at levendegøre musikken og opbygge et repertoire, som udvikler og udfordrer os som hold og enkeltpersoner. Vi har det sjovt og håber, det smitter af, når vi optræder. At spille sammen giver lyst og energi til at spille på sit instrument med alle de udfordringer, der altid er forbundet med at lære teknik, noder og teori.

Læs mere om de enkelte tilbud.