Júlia Cavaller Triay

Underviser i tværfløjte og blokfløjte

Júlia er født i Spanien og afsluttede sin solistuddannelse i 2020 på Det Jyske Musikkonservatorium i Aarhus. Hun er uddannet kandidat fra Conservatorium Maastricht, Holland og Conservatori Superior de Música del Liceu, Spanien.

Júlia har optrådt i forskellige festivaler, orkestre og ensembler rundt omkring i Europa, f.eks. Adams Flute Festival, Magich Maastricht, Festival Wohldorg Ohlstedt Hamburg, Summartóner, Música als parcs, RAMA Festival, MAM Orhestra, Agrupació Musical de Menorca, Orquestra LICEU, Aarhus Symfoniorkester, Den Jyske Opera og Ensemble Hermes.

Udover at undervise i Odsherred Musikskole og Rudersdal Musikskole er Júlia aktiv som fløjtenist og har det særligt sjovt med at spille i duoen Aura Duo (auraduo.com(link is external)). Duoen opførte Franz Danzis Sinfonia Concertante for fløjte og klarinet med Aalborg Symfoniorkester i 2019.

Udover fløjterne, nyder Júlia sport, fx svømning og tennis. Hun dyrker også yoga og kan lide vandreture, at læse bøger og at sejle. Og så kan Júlia også lide at gå til koncerter!